Seznam aktivit
Cílová skupina: Cílovou skupinou jsou především učitelé, kteří vyučují nebo chtějí vyučovat informatiku a obsahově podobné předměty na 2. stupni ZŠ a SŠ. Absolvováním studia získají absolventi kvalifikační předpoklady k výuce informatiky na 2. stupni ZŠ a SŠ. Studium je určeno absolventům vysokoškolského studia učitelství pro ZŠ a SŠ nebo absolventům jiných vysokých škol, kteří splňují standard studia pedagogiky pro učitele 2. stupně ZŠ a učitele SŠ.
Forma výuky: Prezenční část probíhá ve vybrané soboty v semestru od 7:30. Distanční přes LMS Moodle, MS Teams.
Studium k rozšíření odborné kvalifikace zaměřené na výuku Informatiky – kombinovaná forma, je zaměřeno na rozšíření znalostí a dovedností v oblasti IT. Účastník absolvuje 21 předmětů, dle studijního plánu, během realizace studia (4 semestry), obhajobu závěrečné práce a závěrečné zkoušky. Výuka probíhá v soboty. Prezenční setkání je doplněno online aktivitami v prostředí MS Teams.
Kurz byl oficiálně schválen (akreditován) MŠMT jako program rozšiřující kvalifikaci učitelů nebo jiných pedagogických pracovníků podle zákonných pravidel.
Odkaz: https://prf.osu.cz/celozivotni-vzdelavani/?kurzid=4021
Kontaktujte nás
Cílová skupina: Studium je určeno kvalifikovaným pedagogickým pracovníkům, kteří chtějí vykonávat specializovanou činnost koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií podle §9 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 317/2005 Sb., a kteří zároveň disponují odpovídajícími digitálními kompetencemi na úrovni alespoň B1 dle rámce DigCompEdu.
Forma výuky: Studium je koncipováno kombinací prezenční výuky, e-learningové distanční synchronní formy (online, využitím MS Teams) a e-learningové distanční asynchronní formy (online, využitím LMS Moodle).
Studium je určeno pedagogům, kteří chtějí ve škole sehrávat klíčovou roli v oblasti digitální transformace. Připravuje je na pozici ICT koordinátora – odborníka, jenž propojuje pedagogickou vizi s technologickým rozvojem školy. Absolventi studia získají znalosti a dovednosti nezbytné k tomu, aby mohli kvalifikovaně vést procesy plánování, implementace a evaluace digitálních technologií napříč vzdělávacím prostředím školy.
Zásadním cílem je rozvoj odborných kompetencí v oblasti strategického řízení ICT. Účastníci se naučí tvořit školní ICT strategii v souladu s potřebami školy a pedagogického sboru.
Kurz byl oficiálně schválen (akreditován) MŠMT jako program rozšiřující kvalifikaci učitelů nebo jiných pedagogických pracovníků podle zákonných pravidel.
Odkaz: https://prf.osu.cz/celozivotni-vzdelavani/?kurzid=2245



